Edellinen kirjoitus lupaa päivityksiä "lähiaikoina". Nooh, kaikkihan on suhteellista, eikö? ;)

Meillä vietetään tavallista mukavaa arkea. Kesä on hengailtu Oulussa (lyhyitä Rovaniemi-vierailuja lukuunottamatta) ja elokuun lopulla suuntaamme taas pysyvämmin "joulupukin maahan" kun minulla alkaa ensin tuutorointihommat ja sitten pian myös omat koulujutut.

Kiiran kesään on kuulunut rentoa hengailua minun mukana milloin missäkin, uintia, koirakavereita, pöhkötemppujen opettelua, tokoilua lenkkien varrella ja onpa agikentälläkin käyty muutamaan kertaan muistelemassa juttuja :) Kirppunen on aikuistunut taas paljon ja olen saanut rutkasti luottoa lisää meidän välille. Olen ylpeä siitä, kuinka hyvin se on sopeutunut vuoden sisällä tapahtuneisiin suuriin muutoksiin: kaksi muuttoa (tai oikeastaan kolme kun kesäkin on vietetty uudessa paikassa), muuttojen myötä uudet ympäristöt, asuminen minun kanssa kahdestaan, kerrostaloelämään opetteleminen, epäsäännölliset yksinoloajat, todella paljon uusia ihmisiä ja monta uutta koirakaveria, jne. On se vaan niin ihana kaveri ja rakas höppänä :)

Itse olen potenut alkukeväästä asti pentukuumetta pahempana kuin kertaakaan aiemmin Kiiran aikana. Toisen koiran paikka meidän taloudessa olisi kyllä auki, mutta vielä tämän kouluvuoden olen suunnitellut sinnitteleväni ilman. Katsotaan sitten myöhemmin uudelleen mikä on tilanne.

Seuraavaksi PALJON kuvia yli puolen vuoden ajalta. Suurin osa räpsitty Rovaniemellä, mutta muutama otos myös Oulusta. Osan kuvista ottanut Iida Kaijansinkko.


yksi Kiiran lempparinukkumapaikoista


"joko se lentää????"


Kiiran mielipide Unna-pennusta: "YÖK!"


trimmaushommissa :D


ruututreeniä


Kiira lastenhoitoapuna viihdyttäjänä


huomatkaa emännän kauniit, työllä kasvatetut kynnet! :-D


bestikset


muut läträä rannalla ja Kiira on vain pieni piste horisontissa :D